دانستی و مطالب

امریکن ایرلاینز American Airlines

آمریکن ایرلاینز American Airlines

امریکن ایرلاینز یکی از بهترین های آمریکا

آمریکن ایرلاینز یا American airlines یکی از بهترین و بزرگترین ایرلاین های دنیاست. که بیشتر از 965 هواپیما دارد و اگر ایرلاین های هواپیمایی کوچکی که زیر نظر امریکن ایرلاین فعالیت میکنند را هم در نظر بگیرید، تعداد هواپیما هایش به بیشتر از 1790 فروند هواپیما میرسد. این ایرلاین در سال 1930 تاسیس شد. آمریکن ایرلاین در حال حاضر در سال 2022 به بیشتر از 344 مقصد هوایی و 50 کشور پرواز مستقیم انجام میدهد. مقاصدی به تمام قاره ها ماننده آسیا، اروپا و آمریکا. آمریکن ایرلاین پرواز مشترک به سمت آفریقا نداره.

رکورد جابجایی امریکن ایرلاینز

امریکن ایرلاینز در سال 2013 بیشتر از 193.7 میلیون مسافر جابجا کرده که رکورد جابجایی مسافر را شکسته است.

برای خرید هواپیما کنترلی کلیک کنید

آمریکن ایرلاینز

بزرگترین اشتباه امریکن ایرلاینز

امریکن ایرلاینز برای فروش بلیط بیشتر در سال 1981 که صنعت هواپیمایی دچار رکود شده بود یک ایده ی جالب ارائه داد. ایده این بود که کارت پرواز نامحدود بفروشند و هر کس این کارت را خریداری کند با صندلی فرست کلاس هر پروازی، به هر جای دنیا، تا آخر عمر پرواز کند. حتی اگر یک مقدار پول بیشتر پرداخت کند می تواند دو بلیط دائمی بگیرد و تا آخر عمر مهمان دائمی شرکت امریکن ایرلاینز باشد.

آزمون آنلاین خلبانی CPL – IR – ATPL – PPL – Dispatch 

فروش بلیط پرواز نامحدود توسط امریکن ایرلاینز

امریکن ایرلاینز پیش بینی کرده بود عده خیلی زیادی این بلیط را خریداری می کنند و سالی یک بار هم مسافرت نمی روند قیمت این دو بلیط روی هم 400 هزار دلار بود که معادل یک میلیون و دویست هزار دلار امروزه است. غافل از اینکه این طرح باگ های زیادی داشت.

فقط 28 نفر این بلیط را خریدند و این اولین شک را به امریکن ایرلاینز زد. چون فکر میکرد خیلی بیشتر از اینها فروش رود.

28 نفر مسافر خوش شانس

این 28 نفر همشون بلیط دو نفره خریده بودن و این یعنی 56 نفر که تا آخر عمر مجانی سفر میکنند. بیشتر این آدم ها هم همه اهل و خوره ی سفر بودند. یکی از خریدار ها به اسم استیون راستین بیشترین ضرر را به شرکت آمریکن ایرلاینز زد. بطوریکه شرکت را تا مرز ورشکستگی برد و آمریکن ایرلاینز بعد از سالها تلاش و شکایت موفق شد کارت این مسافر را از او پس بگیرد.

برای خرید کوادکوپتر یا هلی شات حرفه ای کلیک کنید

mohammadAli Mehri

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *