دانستی و مطالب

بهترین صندلی هواپیما کدام است؟

بهترین صندلی هواپیما

تاحالا براتون سوال پیش اومده بهترین صندلی هواپیما کدومه؟ تاحالا فکر کردید کجای هواپیما بشینید در حادثه ها کمترین آسیب رو میبینید؟ اگه فوبیای پرواز و ارتفاع دارید کدوم صندلی مناسب شماست؟ باما همراه باشید تا به جواب سوالاتون برسید.

اصلا جای شک نیست صندلی های بیزینس کلاس و فرست کلاس بهترین صندلی های هواپیما هستن هم بسیار راحت هستن هم امکانات زیادی دارن اما از نظر مکانی در بهترین جای هواپیما قرار گرفتن؟اگه قرار باشه بااکونومی سفر کنید کدوم صندلی بهتره؟

قسمت فرست کلاس و بیزینس کلاس ها بسیار گرون هستن و عمده ی مردم سفر کردن با اکونومی رو ترجیح میدن.‌

بهترین صندلی برای مسافرین دارای کودک کدام است؟

ممکنه براتون پیش اومده باشه سوار هواپیما شده باشید و از سرو صدای کودکان کلافه شده باشید ، یا خودتون کودک داشته باشید کلافتون کرده باشه  سرو صدا کنه ، روی صندلی آروم نشینه و…

بهترین صندلی برای شما که کودک دارید صندلی های بالک هد هواپیماست چون این صندلی ها فضای بیشتری در جلوی خود دارند و کودکان میتوانند بایستند ، از آنجایی که کودکان توانایی نگه داشتن دستشویی خود را برای زمان های طولانی ندارند این صندلی ها به دستشویی نزدیک هستن و والدین برای بردن فرزندانشان به دستشویی مزاحمت برای سایر مسافرینایجاد نمیکنند.

برای خرید هواپیما کنترلی برای کودکانتان کلیک کنید.

انتخاب بهترین صندلی هواپیما برای کودکان

کدام صندلی به درب خروج نزدیک تر است؟

اصولا افراد عجول صبر کمی دارن و در همه ی موارد زندگی میخواهند در کمترین زمان ممکن کارشان انجام شود این افراد حتی در پیاده و سوار شدن از ماشین ، قطار ، هواپیما و … نیز بسیار عحول هستن ، اگر شما هم جزو این افراد هستید ، مسیر طولانی و خسته کننده ای داشتید و میخواهید اولین نفر از هواپیما خارج شوید این قسمت مخصوص شماست.

بهترین صندلی برای شماصندلی ردیف جلو در سمت چپ است ، معمولا در خروجی سمت چپ هواپیماست و اگه شما روی صندلی های رودیف جلو سمت چپ نشسته باشید جزو اولین افرادی هستید که از هواپیما خارج میشه.

بهترین صندلی برای افرادی که فوبیای پرواز و ارتفاع دارند کدام است؟

اگر شما فوبیای پرواز ، ارتفاع یا ترس از گیر افتادن در فضای تنگ دارید بهترین صندلی ها برای شما ردیف های کنار راهرو هستن ، زمانی که شما کنار پنجره بنشینید ناخوداگاه چشمتان به بیرون می افتد و دیدن پرواز هواپیماو ارتفاعش از زمین باعث وحشت و استرس شما میشود.

گر هم فوبیای فضای تنگ داشته باشید و کنار پنجره بنشینید احساس خفگی و گیر افتادن میکنید چون کنارتان شخص دیگری نشسته، اما اگر در صندلی های کنار راهرو بنشینید میتوانید بلند شوید در راهرو قدم بزنید و احساس گیر افتادنتان از بین میرود و چون چشمتان کمتر به بیرون از هواپیما می افتد باعث میشود شما کم کم به محیط داخل هواپیما عادت کنید و ترستان نسبت به پرواز و  ارتفاع کم میشود.

برای ورود به فروشگاه کلیک کنید

اگر ترس از حادثه داشته باشیم بهترین صندلی کدام است؟

اگر جزو افرادی هستید که هزارتا دلیل بر ایمن بودن پرواز بیاورند باز قانع نمیشوید بهترین صندلی برای شما کنار درب های خروجی است.

درب های خروجی هواپیما در جلو ، عقب و وسط هواپیما تعبیه شدند و در شرایط اضطراری باز میشوند بنابراین اگه صندلی شما کنار این درب ها باشن این اطمینان به شما داده میشه که زمان حادثه اولین نفر از این درب ها خارج میشوید

درب هواپیما

بهترین صندلی برای سفری بدون تکان و آرام کدام است؟

برکسی پوشیده نیست که هواپیما در هوا تکان میخورد ، گاهی این تکان ها بدلیل شرایط آب و هوایی شدید میشود که لذت و آرامش رااز شما سلب میکند ، اگر آدم حساسی هستید و میخواهید با کمترین تکان ها به مقصدبرسید و سفر آرومی داشته باشید بهترین صندلی برای شما کنار بال هواپیماست.

این قسمت نقطه ی کانونی یا مرکز ثقل هواپیماست و بیشترین تعادل را دارد ، همچنین هرچقدر هواپیما سنگینتر باشد تکان هایش کمتر است.

mohammadAli Mehri

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *