دانستی و مطالب

بهترین ایرلاین های دنیا در سال 2022

بهترین ایرلاین جهان

ایرلاین یعنی چی؟ ایرلاین در لغت به معنای خط هوایی ( مسیر هوایی ) هست. به شرکت هایی که در هوانوردی  فعالیت دارن و با هواپیما مسافر جابجا میکنن ایرلاین می گویند.

در دنیا تعداد زیادی هواپیما وجود داره که این هواپیماها در شرکت هایی به اسم ایرلاین فعالیت میکنن. تعداد ایرلاینها در دنیا خیلی زیاده ولی ما دنبال بهترین ها هستیم ، دنبال ایرلاین هایی که بهترین هواپیماهای دنیا ، بهترین پذیرایی و بیشترین تعداد مسافر رو دارند. در شرایط بحرانی بهترین عملکرد و کمترین حادثه ی هوایی رو ایجاد میکنند.

با ما همراه باشید تا بهترین ایرلاین های دنیا رو باهم بشناسیم.

قطر ایرویز (Qatar Airways)

قطر ایروز یکی از شرکت های بزرگ دنیاس و در سال 22 نوامبر سال 1993 تاسیس شد و 75 کارمند داشت و سال 1994 رسما فعالیتش رو آغاز کرد. این ایرلاین متعلق به دولت است و کارش را با دو فروند هواپیمای ایرباس a310  آغاز کرد.

در ابتدا مسیر های ابوظبی ، بانکوک ، دبی و قاهره را طی میکرد اما کم کم با بزرگتر شدن ایرلاین مسیر های پروازی بیشتری را در اختیار گرفت. قطر ایرویز یکی از بزرگترین خطوط هوایی در خاورمیانه است و بیشتر از 240 هواپیما دارد.

برای شرکت در آزمون های خلبانی جهت آمادگی در استخدام در ایرلاین ها کلیک کنید.

قطر ایرلاین

ایرفرانس (Air France)

ایرفرانس یکی از بزرگترین ایرلاین های دنیا در فرانسه است. بیشتر از 373 فروند هواپیما دارد و به 85 کشور دنیا پرواز مستقیم دارد. این ایرلاین در سال 1933 تاسیس شد و اولین مهمانداران خود را در سال 1946 استخدام کرد . در سال 1957 اولین هواپیمایش را خریداری نمود.

هواپیمایی ایرفرانس

آمریکن ایرلاینز آمریکا (American Airlines)

 این ایرلاین در سال 1930 تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های هوایی آمریکا است و بیشتر از 964 فروند هواپیمای مسافربری و باربری است در حال حاضر به بیشتر از 344 مقصد در دنیا پرواز دارد.

برای خرید هواپیما کنترلی حرفه ای از ایلاکپتن کلیک کنید

امریکن ایرلاینز

ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines)

این ایرلاین در سال های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده و پرواز های زیادی به سراسر دنیا انجام داده است. در سال 1933 تاسیس شد و در حال حاضر بیشتر از 336 هواپیما دارد و 304 مقصد در 122 کشور پرواز میکند. فرودگاه جدید استانبول قراره بزرگترین فرودگاه در جهان شود و بیشتر پرواز هایش را این ایرلاین ، یعنی ترکیش ایرلاین برعهده می گیرد.

ترکیش ایرلاین

امیریتس (Emirates)

امیریتس در سال 1985 به عنوان شرکت هوایی کوچکی تاسیس شد. 25 اکتبر 1985 اولین پروازش را با یک هواپیمای اجاره ای  a300 انجام داد. اولین هواپیمای این شرکت a310 در سال 1987 به این شرکت پیوست. این ایرلاین یکی از بهترین و پیشترفته ترین ایرلاین های دنیاست و متعلق به دولت و خانواده حاکم دبی است. در حال حاضر بیشتر از 300 هواپیمای فعال دارد. موقعیت جغرافیایی دبی باعث شده این شرکت به 5 قاره جهان پرواز داشته باشد. این ایرلاین بیشتر از 18 هزار خدمه پرواز دارد و به 75 کشور جهان پرواز مستقیم انجام میدهد.

فلای امیریتس

اتحاد ایرویز (Etihad)

این ایرلاین در سال 2003 راه اندازی شد. اتحاد ایرویز بخاطر خدمات عالی ، بهترین غذا ها و نوشیدنی ها ، کابین عالی داخل هواپیما و هواپیما های مدرن شهرت جهانی دارد. هواپیمایی اتحاد که به مقصدهای داخلی و بین المللی در سراسر خاورمیانه، اروپا، آسیا، آفریقا، ایالات متحده آمریکا و استرالیا پرواز می کند، دومین ایرلاین بزرگ امارات است.

برای خرید هلی شات و کوادکوپتر دوربین دار از ایلاکپتن کلیک کنید

Etihad Airways

بهترین ایرلاین های 2022

خب دوستان در این مقاله چند تا از بهترین ایرلاین های دنیا رو معرفی کردیم. در مقاله های آینده راجع به تک تک این ایرلاین های موفق بیشتر توضیبح میدهیم.

mohammadAli Mehri

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *