مطالب

چرا باید خلبان بشیم؟

چرا باید خلبان شویم

خلبانی رویای بچگی خیلی از ماها بوده ، وقتی از بچه ها میپرسن دوست داری بزرگ بشی چیکاره بشی ؟ میگن ، دکتر ، مهندس ، وکیل ، خلبان و … بشم ، ولی چرا باید خلبان بشیم؟ قراره 8 علت چرا باید خلبان بشیم رو باهم بررسی کنیم ، و در مقاله ی قبلی ده علت چرا نباید خلبان بشیم رو بررسی کردیم

بالا رفتن اعتماد بنفس

خلبانی اعتماد بفس شما را بالا میبرد. وقتی شما خلبان یک هواپیما هستید، و یک هواپیما ی بزرگ با کلی مسافر را از روی زمین بلند میکنید حسی در شما بوجود میاد که شما توانایی سالم به مقصو رساندن مسافران را دارید. و همین باعث میشود قوی تر و محکمتر بشید و اعتماد بنفستان افزایش پیدا کند.

چرا باید خلبان شویم؟ 8 دلیل برای خلبان شدن

خلبانی ، شغل هیجان انگیز

انسان همواره به دنبال هیجان است.بر اساس گزارشات کمتر شغلی مثل خلبانی هیجان انگیز است و همین باعث میشود خلبانی بین نوجوان های به دنبال هیجان بسیار محبوب باشد. فکرش را بکنید بین زمین وآسمان ، در کنار پرندگان ، بالای ابر ها پرواز کنید و تجربه های بینظیری کسب کنید.

چرا باید خلبان شویم؟ 8 دلیل برای خلبان شدن

درآمد بالا

بی تعارف بهتون بگم این روزا پول و درآمد باا بسیار در جامعه مهمه ، و بدون پول نمیتوان زندگی کرد، بااین شغل میتوانید هم به علاقتون برسید و پرواز کنید، هم درآمد بالایی داشته باشید. بلطف قوانین هوانوردی وقت آزاد در هفته زیاد دارید.

 

اگر میخواهید بدون خلبان شدن حس پرواز برفراز آسمان هارا تجربه کنید روی کلمه ی کوادکوپتر یا پهپاد کلیک کنید.
چرا باید خلبان شویم؟ 8 دلیل برای خلبان شدن

تازگی داشتن محیط کار در خلبانی

یکی از خسته کننده ترین بخش کار کردن تکراری شدن مکان محیط کاری هست. اما اگر خلبان باشید محیط کاری تغییر میکند و در هر پرواز اتفاقات جدید می افتد ، حتی ممکنه کرو پروازی عوض شوند. بنابر این محیط کار خسته کننده ندارد، اگر شما به کشور یا شهر دیگری بروید طبق برنامه پرواز ممکنه چند روز با حساب ایرلاین در آن مکان بمانید. و این باعث میشود شما یک مسافرت کوتاه بروید ، با فرهنگ ها و آدم های مختلفی آشنا بشوید، مکان ها و مناطق دیدنی بسیاری ببینید و تجربه ی زیبایی از کارتان داشته باشید. و مثل برخی از شغل ها مکان ثابت ندارید.

خلبان ها سلامت کامل دارند

در مقاله قبلی ، راجع به چرا نباید خبان شویم هم این مورد به چشم می آمد ، اما بر خلاف مقاله ی قبل فقط نکات منفی گفته شد اما در این مقاله تصمیم داریم نکات مثبت را بگوییم ، خلبان ها باید هر سال از نظر سلامت چک کامل بشوند ، و اگر مشکلی بود سریع اقدام به رفع و درمان شوند و این کار اجبار است. برای همین مریض نمیشوند و اگر هم بشوند بموقع رفع میکنند و همیشه سلامت هستند.

چرا باید خلبان شویم؟ 8 دلیل برای خلبان شدن

پرواز یا بلیط مجانی

هر سال شرکت های هواپیمایی یکسری بلیط رایگان در اختیار خلبان ها ، مهماندارها ، تعمییر نگهداری و تمام پرسنل خود پخش میکند تا با خانواده و دوستان خود به مسافرت بروید. فلسفه ی این کار این است که اگر جزو تعمیرات پرواز هستید یا خلبان هستید یا هر عنوان دیگری دارید ، باید اینقدر کارتان را درست انجام بدهید که با خیال راحت ، عزیزانتان را سوار هواپیمای شرکتتان بکنید و به مسافرت بروید.

 

اگر برای دلبندتان دنبال هدیه ویژه هستید روی هواپیما کنترلی کلیک کنید.

 

کوتاه بودن دوره آموزش در خلبانی

درس خواندن و تحصیل کردن بخش زیادی از عمر و وقتتان را میگیرد، شما برای اینکه پزشک بشوید در کمترین زمان ممکن بعد از گرفتن دیپلم باید هفت تا ده سال درس بخوانید. اما در خلبانی در عرض دو تا چهار سال ( بستگی به توانایی خودتون در درس خواندن و پاس کردن امتحانات دارد. ) میتوانید مدرکتان را گرفته و اگر دختر هستید فوری اقدام کنید برای استخدام و اگر پسر هستید اقدام کنید برای سربازی و بعد آزمون استخدام بدهید.

چرا باید خلبان شویم؟ 8 دلیل برای خلبان شدن

 جایگاه اجتماعی بالا

بعد از درآمد جایگاه اجتماعی بالا بسیار اهمیت دارد، در اکثر جوامع خلبانی را شغلی با پرستیژ بالا میدانند و افراد جامعه برای شخصی که یک جت را با کلی مسافر جابجا میکند احترام زیادی قائل هستند. دلیلش هم میتواند این باشد که جامعه خلبان ها را افرادی شجاع ، مسئولیت پذیر ، با قدرت و با دانش میدانند.

خب دوستان اینم از 8 دلیل برای اینکه چرا باید خلبان بشید و تصمیم نهایی بر عهده ی شماست.

mohammadAli Mehri

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *