مطالب

معرفی کوادکوپتر مینی 4 پرو

کوادکوپتر مینی 4 پرو

کوادکوپتر مینی 4 پرو

کوادکوپتر مینی 4 پرو یکی از بهترین و محبوب ترین کوادکوپتر های شرکت دی جی ای در سری مینی میباشد. سری های مینی شرکت دی جی ای بدلیل ابعاد کوچک ، وزن کم ، جابجایی راحت ، امکانات پیشرفته ، قیمت مناسب و کیفیت دوربین عالی در بین مردم بسیار محبوب است. کوادکوپتر دی جی مینی 4 پرو با وزن کمتر از 250 گرم ، کیفت فیلم برداری 4k و سیستم تشخیص مانع همه جانبه بسیار در دنیا سرو صدا کرده و طرفداران بسیار دارد.

مینی 4 پرو کوادکوپتر

مشخصات دوربین کوادکوپتر DJI mini 4 Pro

کوادکوپتر مینی 4 پرو مجهز به دوربین CMOS 1/1.3 است. این دوربین به راحتی میتواند جزئیات را ثبت کند و بهترین تصاویررا با کیفیت 4K/60 فریم در ثانیه ، فیلم برداری کند . شما میتوانید تصاویر خاص طبیعت را همانند غروب و طلوع خورشید ، حرکت نرم ابر ها و… را به تصویر بکشید و ویدئو هایی بسیار خاص و ناب را با دوستانتان یا در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید. شما میتوانید مخاطبتان را در زیبایی فیلمی که گرفتید غرق کنید.

Night Shots در کواد کوپتر مینی 4 پرو

قابلیت Night Shots یک قابلیت استثنایی در کوادموپتر مینی 4 پرو هست ، شما بااین ویژگی میتوانید در شب به وضوح ، بدون نوی از ارتفاعات تصاویر صاف  و واضح فیلم برداری کنید و این ویژگی بسیار برای محتوا ساز ها کاربردی است و دست شما را در ساخت تصاویر خاص و محتوا های زیبا باز میگذارد. اگر شما محتوا ساز در فضای مجازی ، فیلم بردار مجالس ، فیلم بردار سینما و تلوزیون ، مستند سازو… باشید این ویژگی بسیار کاربردی است.

کوادکوپتر مینی 4 پرو دی جی آی | خرید کوادکوپتر dji mini 4 pro | قیمت هلی شات مینی 4 پرو

Large Angle Tilte در کوادکوپتر مینی 4 پرو

قابلیت Large Angle Tilte در سینمایی شدن ویدئو هاتون بسیار کار امده و با زاویه ی 60 درجه زیباترین تصویر را بسیار نرم و روان ، برایتان به تصویر میکشد.

فیلم برداری عمودی در کوادکوپتر مینی 4 پرو

امروزه برخی از پلتفرم های فضای مجازی ویدئو های عمودی از شما طلب میکنند و اگر شما محتوا ساز فضای مجازی باشید این مسئله ممکنه براتون دردسر درست کند و کیفیت محتوا را کم کند ، برای حل این مشکل شرکت دی جی ای قابلیت تصویر برداری عمودی در کوادکوپتر های نسل جدید از جمله مینی 4 پرو را اضافه کرده است تا به شما کمک کند بهترین ویدئو ها و تصاویر ممکن را به تصویر بکشید و مخاطبتان را میخکوب کنید.

قابلیت های کوادکوپتر مینی 4 پرو

  • وزن 249 گرم
  • مدت زمان پرواز در کوادکوپتر دی جی ای مینی 4 پرو با باتری معمولی 34 دقیقه و با باتری پلاس 45 دقیقه است
  • قابلیت فیلم برداری 4k و کمتر و قابلیت تصویر بر د اری و عکاسی تا 48 مگاپیکسل
  • دارای سنسور های عدم برخورد همه جانبه و سنسور فروسرخ کمکی از سمت پایین ، این سنسور ها ایمنی پرواز را بالاتر میبرند
  • 38 کیلومتر بر ساعت سرعت باد را تحمل میکنه و تصویر بسیار صاف و شفافی ثبت میکند
  • بدلیل داشتن موتور گیمبال از تکان های شدید دوربین در فیلم برداری جلوگیری شده و بهترین تصویر ممکن را برایتان ثبت میکند
  • این پهپاد دارای سیستم بازگشت به خانه است تا نگرانی ای از بابت پایان یافتن باتری ، و گم کردن پهپادتان نداشته باشید
برای خرید کوادکوپتر مینی 4 پرو روی کلمات آبی کلیک کنید.
کوادکوپتر مینی 4 پرو دی جی آی | خرید کوادکوپتر dji mini 4 pro | قیمت هلی شات مینی 4 پرو

ActiveTrack360 در مینی 4 پرو

شما بااین قابلیت میتوانید بصورت 360 درجه سوژه را دنبال کنید و به دنبال سوژه حرکت کنید

Waypoint Flight در مینی 4 پرو

شما با این قابلیت میتوانید روی نقشه نقطه گذاری کنید و پرنده ی شما بصورت اتوماتیک در مسیر مشخص شده توسط شما حرکت کند و مسیر یا مسیر های معین شده را تصویر برداری کند.

قابلیت باز گشت به خانه

یکی از قابلیت های بی نظیر کوادکوپتر های دی جی ای همثین قابلیت باز گشت به خانه است. این ویژگی امنیت کوادکوپتر شما را در برابر گم شدن ، تمام شدن شارژ باتری وسط پرواز و… بالا میبرد ، اگر بقاتری دستگاه شما رو به اتمام برود یا پرنده در مسیری باشد که دید شما کم است به سمت شما یا نقطه ای که برای دستگاهتان به عنوان نقطه ی خانه معین کردید باز میگردد.

سایز کوچک

سایز کوچک این دستگاه به شما کمک میکند تا حمل اسان داشته باشد . شمعا میتوانید به راحتی دستگاهتان را در جیبتان قرا دهید و در طبیعت به گشت و گذار بپردازید. یکی از ویژگی های جذاب این پهپاد وزن پایینش است . برخی از کشور ها اجازه میدهند پهپاد های زیر 250 گرم بدون نیاز به مجوز از گیت فرودگاه رد شود و این ویژگی مینی 4 پرو را جذاب تر میکند.

mohammadAli Mehri

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *